Η λύση για το μεταναστευτικό, το χρέος και όλα τα προβλήματα: Η πραγματική εφαρμογή του Χριστιανισμού

Ως γνωστόν ο Χριστός είχε πεί, πως όποιος έχει δυό χιτώνες, πρέπει να δίνει τον έναν σε όποιον δεν έχει κανέναν, ενώ αν κάποιος διαβάσει τις «Πράξεις των Αποστόλων» στην Καινή Διαθήκη, θα διαπιστώσει πως οι πρώτες Χριστιανικές κοινότητες είχαν απόλυτη κοινοκτημοσύνη και τιμωρούνταν με θάνατο όποιος είχε ατομική ιδιοκτησία που την έκρυβε από την κοινότητα. Εντάξει δεν λέμε να φτάσουμε σε αυτόν τον ακραίο αναρχο-κομμουνισμό, παρόλο που η Καινή Διαθήκη είναι σαφής σε αυτό το σημείο, και δεν επιδέχεται παρερμηνείες: ο ορθός Χριστιανισμός είναι μόνον ο Χριστιανισμός της κοινοκτημοσύνης, δηλαδή του κομμουνισμού και της αναρχίας.

Όμως εφόσον ο κόσμος είναι διαβρωμένος από την αμαρτία και δεν μπορεί ακόμα να φτάσει στον Χριστιανικό κομμουνισμό δηλαδή την απόλυτη απεμπόληση της ιδιοκτησίας και του χρήματος (που σύμφωνα με τον απόστολο Παύλο είναι η πηγή όλων των κακών στη γή), μπορούμε τουλάχιστον να εφαρμόσουμε τον κανόνα με τους δυό χιτώνες . Κατ’αρχήν να δούμε αν είναι ρεαλιστικό. Προφανώς οι πιό εξαθλιωμένοι, αυτοί που δεν έχουν κανένα χιτώνα, είναι το 16% ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ και το 10% ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ (κατα τεκμήριο βέβαια, γιατί δεν είναι όλοι οι άνεργοι, ούτε όλοι οι μετανάστες εξαθλιωμένοι, αλλά δεν βαριέσαι ας το πάρουμε ως ενδεικτικό της εξαθλίωσης, όπως κάνουν τα πολιτικά κόμματα). Ένα σύνολο λοιπόν 26% δεν έχει χιτώνα. Από το υπόλοιπο 74% δεν μπορούμε να πούμε οτι όλοι έχουν δυό χιτώνες, οι περισσότεροι έχουν μόνο έναν κι ίσα ίσα την βγάζουν. Όμως δεν μπορεί να μην υπάρχει ένα αντίστοιχο 26% που έχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 χιτώνες. Και λέω τουλάχιστον, γιατί σίγουρα υπάρχει ένα 2-3% που έχει από 20 χιτώνες και πάνω.

Με βάση το κατακεφαλήν εισόδημα, το ΑΕΠ και άλλα στοιχεία, ένα 26% του πληθυσμού έχει πάνω από 50.000 ευρώ εισόδημα το χρόνο, έχει πάνω από δυό σπίτια, ενώ πολλοί έχουν και πάνω από μια επιχείρηση στην κατοχή τους. Για παράδειγμα το εισόδημα των βουλευτών, χωρίς τους φόρους είναι πάνω από 70.000 ευρώ, αλλά και η περιουσία των περισσότερων είναι πολύ μεγαλύτερη. Πχ. ο Καραμανλής έχει 1.000.000 ευρώ καταθέσεις, ενώ ο Καρατζαφέρης 14 σπίτια και καμμιά 50αριά αγροτεμάχια. Όλα αυτά είναι πολύ πάνω από τους δυό χιτώνες. Αν λοιπόν ορίσουμε τον ένα χιτώνα σε μια λογική τιμή, ας πούμε 15 χιλιάρικα για ένα άτομο με σπίτι δικό του το χρόνο, και 40 χιλιάρικα για μια οικογένεια με δικό της σπίτι το χρόνο, ΣΊΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ 26% του πληθυσμού, που έχει διπλά, τρίδηπλα και εκατοντάδιπλα από τον ένα χιτώνα.

Προτείνω λοιπόν να εφαρμοστεί εδώ και τώρα ο Χριστιανισμός, έστω και κουτσουρεμένος, δηλαδή αυτό το 26% των πλουσίων να μην δώσει τα μισά του υπάρχοντα (που είναι πολύ περισσότερα απο έναν χιτώνα) αλλά μόνο ΕΝΑΝ ΧΙΤΩΝΑ! στο 26% των φτωχών και των μεταναστών. Έτσι λύνεται αυτομάτως το μεταναστευτικό, γιατί οι εξαθλιωμένοι μετανάστες δεν θα πρέπει να κλέψουν να σκοτώσουν ή να εκπορνευτούν για να ζήσουν, ούτε θα αναγκάζονται να ζούν στιβαγμένοι κατά δεκάδες σε μικρά διαμερίσματα. Θα αποσυμφορεθούν οι υποβαθμισμένες περιοχές και όλοι θα ζούν αξιοπρεπώς, ενώ θα τονωθεί και η οικονομία αφού ένα καινούργιο 26% θα μπεί στην λαϊκή κατανάλωση. Απορώ πως κανείς από το 97% των Ελλήνων που δηλώνουν οτι είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι δεν σκέφτηκε την λύση της εφαρμογής του Χριστιανισμού!

Ο Χριστιανισμός όμως μας σώζει κι από ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα: το Χρέος! Αυτό συμβαίνει γιατί η αληθινή εφαρμογή του Χριστιανισμού σημαίνει αυτόματη διαγραφή όλων των χρεών. Ο Χριστός στην επί του όρους ομιλία (και καλώ όσους δεν με πιστεύουν να την διαβάσουν) σε δύο μάλιστα σημεία μιλάει για τα χρέη: Στο πιό γνωστό σημείο, λέει στην προσευχή που καλεί όλους τους Χριστιανούς να κάνουν στο Θεό: «Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών ως και ημείς αφίεμεν τις οφειλέτας ημών» δηλαδή «Θεέ μου χάρισέ μας τα χρέη, όπως και μείς χαρίζουμε τα χρέη σε όσους μας χρωστούν». Αν αυτό το σημείο σας φαίνεται ασαφές ή συμβολικό, σε άλλο σημείο στην ίδια ομιλία, ο Χριστός λέει πως  «άν σας χρωστούν μήν ζητάτε πίσω τα χρέη, αλλά δώστε κι άλλα! γιατί τί νόημα έχει να συναλλάσεστε μόνο μέ όσους ξέρετε οτι θα σας επιστρέψουν τα χρέη; και πώς θα μπείτε στην βασιλεία των ουρανών αν δεν δώσετε τα υπάρχοντά σας;» Βλέπετε, λοιπόν οτι μας δίδαξαν μόνο την ιστορία με το μάγουλο, το «γύρισε και το άλλο μάγουλο» κλπ. και μας απέκρυψαν όλα τα υπόλοιπα γιατί δεν τους συνέφερε. Όμως η λογική της ανατροπής των καθιερωμένων που εισήγαγε ο Χριστός ή εφαρμόζεται παντού, ή πουθενά, κι όχι επιλεκτικά, όπως διέστρεψε και δίδαξε το παπαδαριό και η εξουσία.

Βέβαια για το ζήτημα του χρέους, δεν εξαρτάται μόνο από μας, αλλά κι από τους δανειστές. Όμως κι αυτοί Χριστιανοί δεν δηλώνουν; Όπως και νά χει αν αντί να πληρώσουμε το Χρέος δώσουμε τα λεφτά στους φτωχούς  αλλά όχι τους δικούς μας φτωχούς (αυτούς είπαμε θα τους βοηθήσουν οι δικοί μας πλούσιοι) αλλά στα παιδιά της Αφρικής που πεινάνε, τότε ο Χριστός θα είναι απόλυτα ευχαριστημένος μαζί μας και θα είμαστε εμείς που θα κληρονομήσουμε την βασιλεία των ουρανών, ενώ οι δανειστές μας αν δεν μετανοήσουν θα πάνε στην κόλαση. Αν όμως δεν πληρώσουμε το χρέος, κι αντί να δώσουμε τα λεφτά στους φτωχούς, τα κάνουμε θαλασσοδάνεια στους πλούσιους, φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις στα κομματικά λαμόγια και μίζες στις πολυεθνικές, ο θεός θα μας κάψει, και μια κρίση χειρότερη θα έρθει και θα μας αφανίσει.

 Αν όλα αυτά δεν τα ακούτε στις εκκλησίες, ούτε στα κόμματα που υποτίθεται οτι είναι Χριστιανικά, όπως ας πούμε ο Λαϊκός «Ορθόδοξος» Συναγερμός, είναι γιατί παπαδαριό και Καρατζαφέρης δεν είναι πραγματικοί Χριστιανοί, αλλά υποκριτές και φαρισαίοι.

Ο Θεός να σας ευλογεί. Ειρήνη Υμίν

Γιάννης Κ.

Advertisements

8 Σχόλια

Filed under Αλληλεγγύη, θρησκεία

8 responses to “Η λύση για το μεταναστευτικό, το χρέος και όλα τα προβλήματα: Η πραγματική εφαρμογή του Χριστιανισμού

  1. soulatsadoros

    Χμ. Πολύ σωστά όλα αυτά αλλά πώς θα μπορέσουν να εφαρμωστούν; Το να δωσω το καλό μου Lacoste πουλόβερ σε μετανάστη είναι σωστή Χριστιανική κίνηση αλλά ανατρέπει κάτι; Διότι απο ότι κατάλαβα δεν μιλάς για κινήσεις φιλανθρωπίας αλλά για μέσα παραγωγής. Πώς ο άλλος θα πιστεί να δώσει τους άπειρους χιτώνες που έχει και να μείνει με άπειρους -ν? Μήπως θα πρέπει με τον χ,ψ τρόπο να ανγκαστεί; Aκόμα και οι χιτώνες που είναι είδη στα χέρια αυτών που θα εν δυνάμει είναι πιο πιθανό να τους μοιράσουν (δηλαδή όσυς έχουν 2-5 χιτώνες όπως αναφέρειςς) φοβάμαι πως για να φύγει η απληστία μέσα τους θα πρέπει να ξανάρθει ο Χριστός στη γή. Εκτός και αν γίνει φανερή η αναγκαιότητα σε αυτούς τυς ίδιους. Για να γίνει ο Χριστιανισμος εργαλείο πάλης και αλλαγής δεν θα πρέπει να οι χιτώνες που δεν υπάρχει πρόθεση να μοιραστούν να περάσουν στην κατοχή εκείνων που είναι πρόθυμοι να τις μοιράσουν; Και κάτι άλλο. Αν οι Χιτωνες είναι ρευστό( για να αυξηθεί η κατανάλωση) πιστεύω πως το πρόβλημα δεν λύνεται Πιστεύω οτι η ανταλλαγή προιόντων και η αποανάπτυξη ίσως ταιριάξουν καλύτερα με το Χριστιανικό-ανατρεπτκό μοντέλο που πορτείνεις. ( Μπορεί να γράφω και μπούρδες αλλά παρακαλώ απάντησε σοβαρά)

    • @ soulatsadoros
      όπως είπα στην αρχή, το γνήσιο Χριστιανικό μοντέλο κοινωνίας είναι ο κομμουνισμός και η αναρχία, και περιγράφεται επακριβώς στις «Πράξεις των Αποστόλων». Οπότε έχεις δίκιο πως μια πιστή εφαρμογή του Χριστιανισμού δεν θα έχει καθόλου χρήμα, καθόλου καταστροφή της φύσης με την απληστία, και σε αυτήν θα γίνονται ανταλλαγές χωρίς συσσώρευση πλούτου ή χρήματος. Είναι σωστό αυτό, αλλά ακριβώς επειδή οι περισσότεροι (όπως δείχνουν και οι δημοσκοπήσεις) δεν είναι κάν κοντά σε μια τέτοια Χριστιανική συνείδηση, πρότεινα το μέτρο των χιτώνων σαν μια άμεση λύση για τα άμεσα κοινωνικά προβλήματα. Δεν έπιασα το θέμα της κατάληψης της εξουσίας, γιατί αυτό το θέμα δεν αναφέρεται από τον Χριστό. Κι όχι μόνο δεν αναφέρεται, αλλά μάλλον δεν παίζει και ρόλο, αφού ο Χριστός είπε «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ»…Οπότε ο Χριστός μάλλον υποστήριζε την αυτονομία και την αναρχία παρά την πάλη για την κατάληψη της εξουσίας. Νομίζω οτι η πάλη πρέπει να είναι πάλη ηθική, κυρήγματος της αλήθειας, και στην πράξη εφαρμογή της αγάπης, μέσω συλλογικοτήτων αλληλεγγύης, σεβασμού της φύσης, καταλήψεων στέγης και γής, και βοήθειας στον συνάνθρωπο, κι όχι κατάληψης της εξουσίας. Δε νομίζω οτι ο Χριστός χρειάζεται να ξανάρθει στην γή, αφού ήρθε και δίδαξε. Άλλο θέμα αν η εκκλησία η ίδια διαστρεβλώνει ή αποκρύβει αυτό που δίδαξε. Εγώ αυτό που λέω στο άρθρο, είναι οτι σε μια χώρα που το 97% λέει οτι είναι Χριστιανοί, αν ήταν αληθινοί Χριστιανοί, δεν θα υπήρχε μεταναστευτικό πρόβλημα, ούτε φτώχεια. Θέλω να τονίσω την υποκρισία. Δεν ξέρω αν απάντησα.

  2. Φίλε Γιάννη Κ. το κείμενό σου : «Η λύση για το μεταναστευτικό, το χρέος και όλα τα προβλήματα: Η πραγματική εφαρμογή του Χριστιανισμού», είναι αρκετά δυναμικό, αν και σε ορισμένα σημεία έχω την εντύπωση πως προκαταβάλει για το ποιοι θα «πάνε» στην κόλαση και ποιοι όχι, ενώ κάπου ιδεολογοποιεί και το ευαγγελικό πρόταγμα. Ασφαλώς και το ευαγγελικό μήνυμα είναι ανατρεπτικό, σαφώς αντιεξουσιαστικό, και είναι έτσι για όλους. Για «πιστούς» και «απίστους», για άναρχους και έναρχους.
    Ο ίδιος ο Χριστός ήταν και είναι ένας ξένος, ένας μετανάστης, το ίδιο και το ιστορικό σώμα του, αν εξαιρέσεις τις ιστορικές συγκυρίες αρκετών μελλών του που προσπάθησαν να το μεταλλάξουν σε ένα ακόμα εξουσιαστικό εγκαθίδρυμα . Δεν θεωρώ όμως πως υπάρχει πρόβλημα μεταξύ αναρχίας και πίστης, ωστόσο, τα παντρέματα αυτά δυσκόλεψαν αρκετούς μέσα στην ιστορία. Η επιθυμία του Ζακ Ελλύλ να ενταχθεί στο κίνημα των καταστασιακών, επειδή τους ένιωθε πιο κοντά του, διακόπηκε απότομα, όταν ο Ντεμπόρ του εξήγησε ότι δεν μπορεί να είναι και καταστασιακός και χριστιανός.
    Επαναλαμβάνω όμως, πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα για κάποιον άνθρωπο της πίστης να είναι και αντιεξουσιαστής, όπως μπορεί να συμβεί και το αντίθετο. Οι φονταμενταλισμοί ωστόσο και από τις δυο πλευρές, δεν αφήνουν περιθώρια για ανάλογες συναντήσεις. Τουλάχιστον για την ώρα.
    Καλή συνέχεια!

  3. Αγαπητέ Kafsokaliva
    Ωραίες οι παρατηρήσεις σου, και ωραία τα θέματα που βάζεις. Κατ’ αρχήν για την κόλαση και τον παράδεισο και την αιώνια ζωή. Τα σχήματα αυτά μπορούν να κατανοηθούν μόνο μέσα απο το ευαγγελικό μήνυμα, κι όχι ως αυθύπαρκτα. Ως αυθύπαρκτα (και άρα και κυριολεκτικά) τα χρησιμοποίησαν για αιώνες οι εξουσίες για να τρομάζουν και να υποτάσσουν τους ανθρώπους. Έπεισαν τον κόσμο πως η κακή πράξη στέλνει στην κόλαση φορτώνοντάς τον ενοχές, κι οτι η καλή πράξη στέλνει στον παράδεισο φορτώνοντας την αγαθοεργία με συμφέρον και υποκρισία. Έτσι ο Μπίλ Γκέιτς από την μιά στηρίζει την παραγωγή των προίόντων του σε εκατομμύρια νεκρούς των εμφυλίων του Κογκό από όπου παίρνει τις πρώτες ύλες για την κατασκευή των μικροτσίπ, αλλά κάνει και μια αγαθοεργία και καθαρίζει. Παλιά οι πλούσιοι έπαιρναν και συγχωροχάρτια από τον Πάπα, δίνοντας πληρωμή, ή κάνοντας μια δωρεά σε μοναστήρια…Έτσι νόμιζαν οτι θα πήγαιιναν στον παράδεισο. Μέσα από το μήνυμα της αγάπης όμως τα σχήματα αυτά παίρνουν άλλη διάσταση. Η αγάπη είναι που ζεί αιώνια και μέσα από αυτήν (και μόνο μέσα από αυτήν) και οι ψυχές που την υπηρετούν. Η κόλαση δεν είναι το αντίθετο της αγάπης, δεν είναι το μίσος ή ο φθόνος, ή η κακία, αλλά η απώλεια της δυνατότητας για μετάνοια για όλα αυτά. Άρα δεν πρόκειται για προκαταβολή και κρίση απο μέρους μου (αυτό όντως θα ήταν «βλασφημεία»), αλλά για ερμηνεία των όρων. Όσο για το θέμα της σύζευξης Χριστιανισμού και αντι-εξουσίας, δεν το θέτω με τους όρους που αναφέρεις. Πάντρεμα και σύζευξη υφίσταται όταν δυό πράγματα είναι διαφορετικά, όταν έχουμε δύο σώματα. Η αγάπη όμως και η απέχθεια για την εξουσία ΔΕΝ είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Είναι το ίδιο πράγμα. Τέλος, λυπάμαι που ο Ντεμπόρ δεν μελέτησε αρκετά την Καινή Διαθήκη…θα έφτανε στην ίδια διαπίστωση με μένα αν το έκανε, νομίζω…

    • kafsokaliva

      Φίλε Γιάννη Κ.
      Σωστός γενικότερα! Αν και δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ με αυτό : «Τέλος, λυπάμαι που ο Ντεμπόρ δεν μελέτησε αρκετά την Καινή Διαθήκη…θα έφτανε στην ίδια διαπίστωση με μένα αν το έκανε, νομίζω…». Οι διαπιστώσεις δεν είναι κοινές για όλους, όπως δεν είναι και οι «εμπειρίες» μας κανόνας «εμπειριών» για τους άλλους. Και ο Ντεμπόρ, και ο Μάρξ, και ο Νίτσε, και ο Στάλιν, και ο Χίτλερ, και η Μέρκελ κτλ έχουν διαβάσει την Κ.Δ. αλλά δεν κατέληξαν (δεν καταλήγουν) στα ίδια συμπεράσματα. Η Κ.Δ. δεν μεταμορφώνει απαραίτητα από μόνη της κανέναν. Ίσως να συμβεί και το αντίθετο. Ωστόσο, ερμηνεύεται από μια κοινότητα η οποία βουλεύεται και μετέχει (αν και όσο) σε μια ενυπόστατη ελπίδα. Το «νομίζω» (που έγραψες στο τέλος) είναι αυτό που αφήνει την υπόθεση ανοικτή και με αυτό συμφωνώ. Να σαι καλά!

  4. Φραπέ και τζέρτζελο

    Μια πάρα πολύ καλή αρχή για τη λύση του μεταναστευτικού είναι να διαδοθεί το σύνθημα,
    » Προσλαμβάνω Έλληνες «.
    Όπως το ‘επιμένω Ελληνικά’
    Γιατί δεν έχει βγει ένα τέτοιο σύνθημα; Φοβόμαστε κανέναν;
    Ούτε ρατσιστικό είναι ούτε απάνθρωπο.
    Μέσα σ’αυτή την κρίση πρέπει να δώσουμε ένα αβάντσο στο Ελληνικό εργατικό δυναμικό!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s